Nutella de la miezul nopţii

Cuvintele mele sunt de prisos! :))

Blogul unei tipe oarecare

CremaOricâte păcate aş avea, nu mă trezesc niciodată, dar niciodată, în creierii nopţii ca să dau iama în frigider. Asta poate şi pentru că mă culc de obicei pe la trei dimineaţa, cu stomacul plin… Ieri însă, m-am dezis fără voia mea de bunul obicei. După ce am scris pe blog despre chinurile în care mă zbat de trei zile, prietenii mei s-au simţit datori să-mi dea o mână de ajutor, aşa că mi-au recomandat călduros o mulţime de pastile antiinflamatoare, fiecare dintre ele un adevărat panaceu. Şi pentru că mi-a fost greu să mă hotărăsc, le-am luat pe toate. Ah, nu aşa, la întâmplare, ci după o schemă de tratament proprie, care nu putea să dea greş, doar am făcut Medicina la ID, cu specializare online pe Google – Sfatul medicului (secţia Gratuit). E lucru ştiut că pastilele astea te ajută într-un loc şi te vatămă în alte cinci…

Vezi articol original 464 de cuvinte mai mult

3 gânduri despre &8222;Nutella de la miezul nopţii&8221;

  1. Pingback: Leapsa cinefila: Filme ce le astepti in 2016 | Movie Zone

  2. Pingback: Leapsa cinefila: Descrie un film prin emoticoane :) – Movie Zone

  3. Pingback: Leapsa cinefila: 3 filme de vazut – Movie Zone

Lasă un răspuns

