I’m back! // Valentines…

DSC_0115In cazul in care va intrebati, vreau sa stiti ca inca traiesc, sunt viu, bine sanatos. Am vazut ca blogul meu s-a dus total de rapa, desi era perfect normal la cat am scris in ultimul timp…

Motivele pentru care nu am mai scris nimic, sunt foarte simple… Lipsa de inspiratie deoarece incerc sa o folosesc in a-mi face Zana sa zambeasca. Lipsa de timp, fiind mai tot timpul plecat si in ultimul timp functionez doar pe baza de cofeina si nicotina.  Chiar si acum sunt plecat intr-o delegatie in Transilvania, de unde sper sa ma intorc cat mai curand.  Lista ar putea continua, insa blogul meu este unul usor umoristic, nu unul in care am de gand sa ma vaicaresc ca o virgina despre astenia de primvara si despre depresiile care le dau asteniile.

Tocmai ce am luat teapa de la partenerii locali, si a trebuit sa mananc singur in seara asta, asa ca va trebui sa imi suportati postarea. Deh… e greu sa vii din vacanta de la ski din Italia si sa ai business dinner cu partenerii tai. Te oboseste concediul ! 🙂

Cum subiectele recente sunt urmatoarele: exit-poll-urile de la florarii, coada de la farmacie pentru a cumpara prezervative si cereri lacrimogene in casatorie, am sa scriu si eu despre acelasi lucru, si anume Valentine’s day. Personal nu sunt mare fan sarbatori americane, insa daca Valentines este o ocazie de a-i rapi zambete Zanei si de a-i bucura ziua, o fac cu placere, fara niciun regret! Daca mi-ar citi blogul sigur m-ar lua de barbat.:))

Am inceput de o saptamana cu cadourile si anume observarea atenta a bratarii Zanei. Ea este fan bratara aia de fete,placerea ei (ne)vinovata, aia pe care pui tot felul de matanii pe ea, si am zis ca as putea sa-i completez colectia de zorzoane. Desi stiam ca acel brand este 120% brand pentru doamne, vanzatoarea mi-a spus cu nonsalanta ca una dintre matanii este unisex. Mi s-a parut ca nu am auzit bine si am intrebat inca odata, daca barbatii poarta astfel de bratari, ea raspunzandu-mi afirmativ. Acasa am intrat pe site-ul companiei si am descoperit cui se adreseaza brandul :  „sotia mea”, „prietena mea”, „prietena”, „mama”, „fiica mea”, „sora mea”. Asta da pizdificare a barbatului! :))

Sarbatoarea in sine, am petrecut-o rupandu-ne picioarele prin Tsaravets si pe stradutele din Veliko Tarnovo, din Bulgaria, imbracati ca pentru 10 grade C, desi afara erau 20 de grade C… Am facut sauna si am slabit 10 kilograme.In cazul meu ar fi cazul sa mai dau jos ceva insa la Zana nu se pune problema! Nu avea rost sa ne calcam in picioare, sa ne chinuim sa facem rezervari la restaurante, prin Bucuresti, si din moment ce Zana nu vazuse Veliko, am zis ca putem imbina utilul cu placutul.

Daca nu ati fost la Veliko, va spun cum sta treaba:

-drumul: 3 ore pana la Veliko. Depinde cat de mult stati in vama si cat de tare conduceti. Atentie ca sunt radare fixe pe drum si puteti da in ele. Eu cred ca am dat cu sete intr-unul si acum astept sa vina amenda pe biroul directorului general.:)

-drumul: e prost tare. O portiune mare drum o sa surzesti de la zgomotul facut de pneurile de iarna pe asfaltul acela foare grunjos. Daca nu vezi bine noaptea, ca mine si ca Zana, atunci e naspa treaba. Asfaltul nu este marcat si vei avea probleme in a tine drumul… Noi la un moment dat am crezut ca dispare drumul.:))) L-am gasit dupa ce am dat faza lunga:)

-vigneta este obligatorie in Bulgaria. Eu am facut-o la Ruse, in primul Shell de pe drumul spre destinatie. Costa cam 7 leva. Exact nu mai tin minte pentru ca am luat si alte nimicuri pe langa si casiera nu stia engleza.

-schimbul valutar. Scoate bani de la ATM. Cursul de schimb este foarte prost la casele de schimb din Veliko Tarnovo. Nu am mai avut ce face si a trebuit sa incurajez economia subterana bulgareasca.

-intrarea la Tsaravets: 6 leva de persoana si poti cumpara de la ” Kaca” de langa restaurantul Tsar Asen. Personal nu am ramas impresionat deloc de ruina in sine. Ofera insa o priveliste foarte frumoasa asupra orasului.

-pranzul pentru doua persoane, insa nimic fancy, costa cam 80ron, cu cafele si sucuri incluse. Nu e deloc rau, mai ales ca mananci chiar langa cetate, unde preturile ar trebui sa fie un pic explodate. Daca faci abstractie de paharele dubioase, band cu paiul, totul va fi bine!  Mancarea este buna, fara condimentul ala dubios, pe care il pun bulgarii peste tot.

-relaxarea la cafea costa si aia cam 7 leva pentru doua persoane ceea ce este extrem de ieftin.

La hotel nu am stat pentru ca a doua zi a trebuit sa ne intoarcem. De vazut Veliko Tarnovo? De ce nu? Nu este deloc urat, ba chiar dragut, si daca iti place sa conduci, este o ocazie buna sa vizitezi si altceva in afara de Valea Prahovei.

Tsarevets-veliko-tarnovo

14 gânduri despre &8222;I’m back! // Valentines…&8221;

1. Sa stii ca mi-a mers la suflet postarea ta, si nu glumeeesc. Acum am inteles ca nu ai avut timp pentru noi din motive obiective… Si obiectivele au fost atinse! 🙂 Si-a facut bine treaba si Sfantul Valentin, si ma bucur pentru voi.
    P.S. Sper ca n-ai uitat sa scrii si tu pe zidurile din Veliko Tarnovo: ZANA+ZANU=LOVE ❤
    P.P.S. Si mai sper ca n-o sa te superi pe mine ca sunt… "palie". 😀

• draga luminita, bine ai revenit in momentele mele de nebunie. problema cea mai mare a fost inspiratia, nu ca nu am timp de blogging din cauza zanei. inca cred in spatiul si timpul meu personal si nu renunt la ideile mele. cat despre mazgalitul zidurilor, nu concep asa ceva. pe principiul”numele prostiilor pe toate zidurile”:)))

2. Mi-am permis gluma pentru ca stiu ca ai simtul umorului, si m-am gandit ca intre „palii” se accepta… sau nu?
    Te asigur ca te stimez foarte mult si iti doresc din tot sufletul sa fii fericit! 🙂